Nieuwslog - tag: professionele website

dec 5, 2012

Google Maps Applicaties

Gebruikmakend van de Google Maps API zijn er al langere tijd prachtige applicaties en toepassingen te ontwikkelen, die bovendien volledig geintegreerd worden in ons Framework.

lees verder

jun 12, 2012

Case: De nieuwe Giesbers Communicatie website

Een druilerige avond, Hotel van der Valk in Vianen, Lange tafel, rustige hoek, Joost en Bart, laptop, koffie, broodje, papier en pen. Onderwerp van gesprek: De Giesbers Communicatie website.

lees verder

mei 30, 2012

Staf-Cityline.be : Ondernemen in crisistijd

Vorige week maandag bereikte ons het nieuws dat de Vlaamse Busmaatschappij "De Lijn" de snelbussen vanuit Belgisch Limburg naar Antwerpen, Leuven en Brussel opheft per 1 augustus.

lees verder

feb 7, 2011

Waarom een effectieve website begint met een goed Interactie design

De afgelopen weken regelmatig bij een groot aantal klanten geweest die elders een website hadden laten bouwen of juist bezig zijn met een nieuwe website ontwikkelen. En telkens weer zie het dezelfde fouten en hetzelfde betoog: Zonder interactie model - zelfs voor een heel simpele website - krijg je nooit een goede, effectieve website.

lees verder

sep 17, 2010

Socofi sponsort voetbalclub “Lommel United”

In augustus 2010 en daags voor de start van de nieuwe voetbal competitie warden wij gevraagd of we mogelijkheden zagen voor het realiseren van een nieuwe, professionele portal voor Lommel United.

lees verder

dec 19, 2009

Indupack: Voorbeeld professionele website

Begin oktober 2009 kregen we de opdracht tot het ontwikkelen en ontwerpen van de nieuwe website van Indupack, een plastic pallets specialist uit Lommel, België. Tot dan toe adverteerde de ondernemer vooral met AdWords campagnes. De doelstelling was het verbeteren van de interactie en het bereiken van hoge posities in de zoekmachines op geselecteerde productnamen.

lees verder

mei 5, 2009

Usability en Online formulieren

De gebruiksvriendelijkheid van online formulieren speelt een grote rol in conversies en succesvolle online strategieen.

lees verder

mrt 5, 2009

Valkuilen en tips voor een professionele website

Hoewel de zoekmachine bureaus uit de grond springen, worden websites nog steeds slecht ontwikkeld, zijn ze niet vindbaar, leiden ze tot weinig conversie en hebben ze een hoog weigeringspercentage (bounce rate). Een investering die niet rendeert en dus een gemiste kans.

lees verder

Houtbouw HollandDeens Kleurrijk WonenKroller Boom AssurantienSolmar toursEijkelkamp Agrisearch EquipmentGiesbers Communicatiegroep