Nieuwslog - tag: Interaction design
Solmar Tours 2014: Vernieuwde website
Het seizoen is inmiddels al enige maanden onderweg, maar in dezelfde tijd zijn er een aantal zeer belangrijke updates verricht op het platform.
Eijkelkamp vernieuwde website 2014
Een project volgens het boekje zou je het kunnen noemen.
Case: De nieuwe Giesbers Communicatie website
Een druilerige avond, Hotel van der Valk in Vianen, Lange tafel, rustige hoek, Joost en Bart, laptop, koffie, broodje, papier en pen. Onderwerp van gesprek: De Giesbers Communicatie website.
Nieuwe Mobiele website: Insight Montenegro
We kunnen er zo langzamerhand niet meer omheen; mobiel internet komt sneller op ons af dan we denken. Een website kun je via de browser doorgaans ook op je mobiele telefoon bekijken, mits de techniek netjes is uitgevoerd. Maar mobiel vraagt om een andere benadering dan een gewone online variant.
Waarom een effectieve website begint met een goed Interactie design
De afgelopen weken regelmatig bij een groot aantal klanten geweest die elders een website hadden laten bouwen of juist bezig zijn met een nieuwe website ontwikkelen. En telkens weer zie het dezelfde fouten en hetzelfde betoog: Zonder interactie model - zelfs voor een heel simpele website - krijg je nooit een goede, effectieve website.
Werkwijze zoekmachine positionering
Als wij een nieuwe website mogen ontwerpen en ontwikkelen, starten we vrijwel altijd met een uitgebreide analyse die tevens de basis vormt van een goede zoekmachine positionering. De eerste 4 stappen betreffen de analyse en de laatste 2 stappen worden na het online gaan van de website verricht. Ook als het een bestaande website betreft doorlopen we de 6 stappen.
Zoekmachine positionering begrijpbaar uitgelegd
Steeds meer bedrijven beseffen dat een sterke en goed geoptimaliseerde website, die op een aantal trefwoorden gevonden kan worden, een belangrijke bijdrage levert in de strijd met de concurrentie. Bezoekers die immers via een zoekterm (vaak een gecombineerde zoekterm) op uw website komen zijn immers “sterk geïnteresseerd” en hebben desgevolg een hoge potentiële conversie waarde.
Indupack: Voorbeeld professionele website
Begin oktober 2009 kregen we de opdracht tot het ontwikkelen en ontwerpen van de nieuwe website van Indupack, een plastic pallets specialist uit Lommel, België. Tot dan toe adverteerde de ondernemer vooral met AdWords campagnes. De doelstelling was het verbeteren van de interactie en het bereiken van hoge posities in de zoekmachines op geselecteerde productnamen.