Bedrijfsnieuws
Online reputatiemanagement: SERM en ORM
Online reputatiemanagement krijgt steeds meer aandacht. Was het voorheen alleen de PR-afdeling die zich met positieve en negatieve berichtgeving rond het bedrijf in de offline wereld bezighield, tegenwoordig wordt er meer en meer online over uw bedrijf geschreven. Dat kan via beoordelingen, klachten, advies, artikelen op websites en blogs en natuurlijk Social media.
Case: De nieuwe Giesbers Communicatie website
Een druilerige avond, Hotel van der Valk in Vianen, Lange tafel, rustige hoek, Joost en Bart, laptop, koffie, broodje, papier en pen. Onderwerp van gesprek: De Giesbers Communicatie website.
Staf-Cityline.be : Ondernemen in crisistijd
Vorige week maandag bereikte ons het nieuws dat de Vlaamse Busmaatschappij "De Lijn" de snelbussen vanuit Belgisch Limburg naar Antwerpen, Leuven en Brussel opheft per 1 augustus.
De nieuwe e-mail nieuwsbrief code 2012
Vanaf 1 januari 2012 treedt de nieuwe Code E-mail in werking. Deze code zal de reeds bestaande codes voor commerciële e-mail aan bedrijven en consumenten vervangen en wordt onderdeel van de Reclame Code. De nieuwe code moet ervoor zorgen dat bedrijven transparanter communiceren richting consument, die tevens beter beschermd wordt.
Uitdagingen voor de IT-organisatie
Business en IT, twee tegenpolen. De business kijkt naar de klassieke IT-organisatie als veelkoppig monster dat altijd loopt te hameren op wensen en eisen. IT kijkt naar de business als een onderdeel binnen de organisatie die het gewoon niet snappen. Herkenbaar?
Solmar Tours vernieuwd!
Vlak voor de start van het nieuwe boekingsseizoen en vrijwel gelijk met de uitgifte van de nieuwe zomer brochure 2012, is de website van Solmar Tours online gegaan.
Google Translate API: Mooie tool ingebouwd in het CMS
Vertalingen van Google Translate zijn weliswaar nog niet optimaal, maar de API die we nu in het CMS ingebouwd hebben, is wel een prachtige tool om mee te werken.
Management van outsourcing
Outsourcen biedt over het algemeen veel voordelen, maar vaak is het niet eenvoudig om de beginfase succesvol door te komen. Meestal mislukken projecten omdat de outsource leverancier te makkelijk omspringt met de vraag van de klant en de klant te snel alles "over de muur" wil gooien. Goed management - zeker in de beginfase - is essentiel voor een succesvolle langtermijn relatie.